Lördag.

Igår var vi och handlade. Så skönt att ha grejer hemma igen. Det har varit väl tomt i kylen nu.
Jag har börjat vackla lite. Hur ska man göra igentligen. Om man tittar på de flesta som har gått ner mycke i vikt och sedan håller sin vikt så är det GI eller lchf (Low Carb and High Fat)  som gäller. 
Men jag har fortfarande lite fettfobi och vågar inte riktigt.

Mitt nästa mål. Fokusera på lunchen. Jag ska äta luch varje dag! Jag måste det. Jag får helt enkelt acceptera att det tar tid att bryta vanor (och ovanor) Och återgå till mitt tidigare tillvägagångssätt att ta en sak i taget. Luchen ska ätas. Så som det har varit nu så har jag låtit bli att äta någonting om det inte är enbart nyttiga grejer vi har hemma = idiotiskt.

Maten igår:

Frukost: havregrynsgröt, kanel, lite sötningsmedel och mjölk.
Mellis:-
Lunch. Omelett med kalkonskivor och lite ost. Lite purjolök, lökkeso, coctailtomater och ett par oliver.
Mellis:-
Middag: Köttfärssås, kanske 2 dl fullkorn/dinkelpasta och lika  mycke gröna ärtor.
Kvällsfika: 4 kalkonskivor, lökkeso, gurkstavar, några oliver.

Dagens vikt 107.6 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0