Mäh!

Jag fattar ingenting. Vad är det som har ändrats?? Jag gör inget anorlunda nu än för 2 veckor sedan. OCh endå går jag upp i vikt. Vad är det som händer?
Jag vet att vikten kan variera jättemycke när man väger sig varje dag men det är ju inga små diffar vi pratar om. Jag har ju snart gått upp allt som jag gått ner?!
Maten igår.
Frukost: Havregrynsgröt med kanel och mjölk.
Mellis 4 coctaitomater och 4 skivor kalkon
Lunch:-
Mellis:4 plommon
Middag: Quorngryta på krossadetomater, råris.
Kvällsmat: 2 familjerutor med kalkon.
Dagens vikt: 109.0

Kommentarer
Postat av: annapladder

Det kanske kommer ikapp dig nu, att du hoppar över en del måltider? Jag menar, du rör ju på dig mer nu, och för att gå ned i vikt måste du ju äta tillräckligt, så att du förbränner.

Okej, att brödet kan vara en liten bov, men jag tror att det största felet är att du ofta skippar t.ex. lunchen.

You go girl!

2008-09-16 @ 09:57:20
URL: http://pladderpladder.blogg.se/
Postat av: camilla

Ge inte upp det släpper snart skadu se:)

2008-09-16 @ 17:47:29
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0