Måndag.

Tjaa då har det gått ytterligare en vecka. Jag tycker att jag börjar bloggen på samma sätt varje gång. Men jag slutar inte förvånas över hur fort tiden går.
Nu är det verkligen beckmörkt när jag går upp. Vill inte! Och om inte sååå länge så ställer vi ju om klockan oxå. Visst det blir lite ljusare på morgonen men det blir ju mörkt vid typ fem istället.
Måste faktiskt berätta om en ganska bisarr iaktagelse jag gjorde när jag satt på toa förut. Jag brukar kunna lixom lägga upp hela slappmagen på armarna. 2 graviditeter och min stora övervikt (vägrar fortfarande säga fetma) Har gjort min mage till en påse som hänger, isch.
Iaf  så har jag ju då kunnat lägga armarna i kors och magen på dom lixom. Idag skulle jag göra så. Men jag fick "bara" in den ena! Haha! Coolt va.


Maten igår.

Frukost: 2 Gi-rutan, 1 koktskinka, 1 ost. Och keso. och the.
Mellis:-
Lunch: Stekt 1/3 kycklingfile, 1/3 bacon pkt också stekt.
Mellis:-
Middag: Pasta från tavernan på hörnet. Det var nån gräddsås med kött, paprika och champinjoner. Blev toksent så vi var tvunga att få i barnen något snabbt.
Kvällsmat:-


Dagens vikt

105,6

-1,9 kg !

Start vikt: 112,6
Vecka 7 - 7 kg

Total viktminskning :  19,4 kg 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men guuud vad bra hörru. Tänk att du snart är nere på 2-siffrigt. Underbar känsla !!!!! Du äter jättebra, hoppas jag nu oxå får lika bra resultat som du =) Kram på dig

2008-09-29 @ 06:56:04
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: camilla

Kanon!!!

Bra kämpat ;)

Kramizzz

2008-09-29 @ 08:47:41
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Emma

Jadu, vi har varit lite här och där.

Niclas vill nog ta en promenad i veckan, tyvärr jobbar jag sent varenda kväll, men nästa vecka igen är jag också på=)

kram

2008-09-29 @ 13:40:23
URL: http://gluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0