Måndag.

3:e dagen med lunch =) Är helt solt över mig själv. Fast luncen igår inte var den bästa så var det dock lunch. Har bestämt mig för att det viktigaste är att jag äter något och så får jag fokusera sedan på vad jag äter. Eller jag ska naturligtvis försöka se till att det blir så bra som möjligt. Men om jag inte har möjlighet eller grejer hemma så är det bättre att jag äter något som inte är så bra än att jag hoppas äver helt som jag gjort innan.

Maten igår.

Frukost: 1 fröigfralla, keso, lite ost och 2 kalkonskivor, gurka och the till.
Mellis:-
Lunch: 1/4 kebabrulle
Mellis: 1 avokado med keso.
Middag: 1 isterband med rotmos och sommargrönsaker (frysta)
Kvällsmat. 1 avokado lite keso och 3 kalkonskivor.

Vet att det blev lite mycke avokado, Var så himla sugen på kvällen.

Dagensv vikt

107.5 kg 
-1,0

Start vikt: 112,6
Vecka 6 -5,1 kg

Total viktminskning :  17,5 kg 

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis till din fina vikt nedgång :) Det går ju bra ju;)

Kram

2008-09-22 @ 09:22:27
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0