Otroligt!

Varje kväll innan jag ska lägga mig så har jag ångest och tänker shit vad jag har ätit mycke. Jag kommer säkert ha gått upp ett kilo i morrn! Och i stället så går jag ner :) Jag är så jäkla glad!
Jag försöker dra ner på kolhydraterna men jäklar, det är inte det lättaste. Så jag försöker iaf se till att undvika de allra snabbaste. Men man har ju ris, pasta eller potatis till allt. Eller vi hade åtminstonde det. Tills nu då.
Nu blir det iaf fullkorn och mindre mängd. Vid en måltid med mycke kolhydrater så har jag minskat med säkert en tredjedel mot vad jag tog innan.

Maten igår:

Frukost: 2 morgonrunda (GI) med keso, lite pujolök, rökt kalkonbröst, 2 ägg och en kopp the.
Mellis:-
Lunch: Stekt kycklingfile, lite bacon, Potatissallad gjord på kall potatis, lite keso och purjolök. ett par oliver.
Mellis:-
Middag: Falukorv m. potatismos och blomkålsmos. Tanken var att jag skulle ta mest av blomkålsmoset men det blev inte riktigt så. Men 50-50 iaf.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 106.3 kg

Kommentarer
Postat av: camilla

Looking good ;))



Kram

2008-09-26 @ 09:09:20
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Maria

Ojoj vad det går bra för dig. Blir verkligen inspirerad. Har inte vägt mig på ett tag nu men i morgon blir'e nya batterier i vågen och då är det dags att se sanningen i vitögat ;-) Kram på dig och hejja vad du är bra !!

2008-09-26 @ 11:00:21
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0