Söndag.

Igår åt jag godis. Första godiset jag ätit på flera månader. Vi hyrde film igår och hade bestämt redan innan att om dom hade jusst dom godisarna så skulle jag köpa och äta. Och det hade dom.
Den första var god. Men sen kunde det kvitta igentligen. Men slutar man? Nä.
Förstår inte hur man är funtad som bara fortsätter för att det finns?
Nu var det inte såå farligt för jag kunde sluta i tid och det finns fortfarande kvar som jag inte alls är sugen på. Men det känns så onödigt bara.
Hela dagen blev galen igår matwise. Vi var och handlade och det tog sån jäkla tid så lunchen hanns inte göras utan fick bli middag istället så det blev mackor till lunch också. Inte bra.

Maten igår.

Furkost: 2 morgon runda. keso, 2 kalkonskivor, gurka, 2 ägg, 1 tallrik yoghurt och the med mjölk.
Mellis:-
Lunch: 2 morgonrunda med mosad avokado och 4 kalkonskivor. 2 ägg.
Mellis:-
Middag. Ost/skink/purjolökspaj med en jättegod frönsallad till. Och citronvatten.
Kvällsmat: Special Nogador. Kanske 10 stycken. :S

Dagens vikt. 106.1

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejsan!

Jag lägger in en länk till den sidan spm detta receptet finns på :) Det ära verkligen ett gott recept. Smakar lite som chicken bites ;)



http://aleelin.bloggagratis.se/2008/09/10/941764-cornflakespanerad-kycklingfil/



Men då måste jag fråga dig vad det var för godis du hade köpt?

Vet inte vad special Nogador är för något ;)

Ha en bra dag

Kram

2008-09-28 @ 10:18:34
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: camilla

Hej!

Du har en utmaning hos mig ;)

Kram

2008-09-28 @ 10:44:46
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0