Tisdag.

Usch va det är kallt ute nu. Men härligt. Man känner att man får luft när man är ute. Igår var jag och SOfie ute och plockade kastanjer. Det är så mysigt att hitta på något med 1 barn. Man får en helt annan kontakt.



Det här steget, ner från 107 visar sig vara en svår nöt att knäcka. Fortfarande samma vikt. Jag tycker endå att det är konstigt. För än så länge har jag mycke att ta av så det borde inte vara så svårt. Tidigare har det ju räckt att jag äter bättre än jag gjorde innan så har jag rasat i vikt. Så jag antar att jag har blivit lite bortskämd. Nu räcker inte det alltså utan jag måste verkligen sköta mig för att få resultat. Ja, jag är ju på väg iaf.
Har fortfarande ätit lunch varje dag. Fast i går så fick Sofie välja. RAVIOLI ville hon ha. Så det fick det bli. Men jag tog inte mycke utan la till keso, gurka och ett par oliver istället. Kände lite bättre då iaf.



Maten igår.

Frukost: 1 fröig, kalkon, keso, pytte ost, gurka + 1 kopp the.
Mellis:-
Lunch: Ravioli, gurka, keso, oliver.
Mellis:-
Middag: Köttgryta m bacon, minichampinjoner. Fullkorns ris och sommargrönsaker.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 107.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0