Tisdag.

Ja idag är det alltså tisdag. Har inte riktigt vaknat än känner jag så jag sitter här med mitt kaffe och  försöker vakna till liv.
Det är mörkt nu när jag går upp på mornarna. Det gör det alltid lite extra segt. Hösten är verkligen här nu. Man känner att luften har ett lite annat "bett" i sig. Man kan andas ordentligt igen.
Igår åt jag lite glass på kvällen. Det var rätt onödigt tyckte jag efteråt men jag var så jäkla sugen på något.

Maten igår dårå.

Frukost: Havregrynsgröt, äpple, kanel och mjölk.
Mellis: -
Lunch: Äpplepankaka.
Mellis:-
Middag: Gulashsoppa (påse) och 1½ minibaguette med smör på.
Kvällsmat: Vaniljglass.

Dagens vikt 107.3

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Sv/ Nämen jösses vicken miss Hahahahaha! Underbart! ;)

2008-09-09 @ 15:12:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

..... står det kvällsmat; vaniljglass.....??? Hahahaha! Fy på dej!

2008-09-09 @ 15:12:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0