Upp och neeer.

Ja det är visst så jag funkar. Jag  går liksom ner i stötar, sen ligger jag där ett tag, går kanske tom upp lite och sen bär det av neråt igen. Som denna veckan tex. Jag ahr ju gått upp och stått still så när vågen idag stannade på 108.5 trodde jag först inte mina ögon. Jag vägde mig 6 (!) gånger och alla visade samma. Sen kommer jag väl ligga här och kanske ha gått upp ett pat hekto tills i morrn. Men jag vill endå väga mig varje dag. Jag vet ju att det är så här och det är väldigt peppande faktiskt. Har jag gått ner så vill jag bättra på resultatet ytterligare och har jag gått upp så anstränger jag mig ännu mera för att gå ner igen.
Så jag kommer fortätta med det.

Maten igår.

Frukost:-
Mellis: 2 banamackor.
Lunch:-
Middag: Kycklinggryta, cocosmjölk, paprika, squash, spagetti till.
Mellis:-
Kvällsmat: vanlijglass med 1 persikohalva.

Shit va svårt det är att inte ta när man har hemma. Och har man dessutom ont ihalsen och man tycker att det är lite synd om sig själv ja då är det väldigt svårt. MEN jag tog kanske hälften så mycke som jag brukar.

Dagens vikt: 108.5 kg

Start vikt: 112.6
Vecka 3: - 4,1 kg

Total viktminskning : 16,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0