Vatten.

Jag drack mycke mera vatten än jag brukar igår och det verkar ha funkat. -0,4 sen igår. Jag kommer fortsätta dricka en massa vatten för jag dricker alldeles för lite, eller nästan ingenting förutom lite vatten till maten och kaffe.
Sen ska jag bli bättre på att äta lunch.


Måste passa på att tacka alla fina viktisar på www.alltforforaldrar.se som kommer med råd och tips och pepp när det känns tufft. Kan ärligt säga att jag inte klarat detta utan dem.


Till er!

Maten igår.

Frukost: 3 skivor blodpudding med lingon
Mellis:-
Lunch: Samma som frukost
Mellis:-
Middag: Ost och broccolisoppa (Nån påssort) 3 energibröd med kalkon.
Kveällsmat:-

Dagens vikt 108.6

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja men du...grattis till ditt minus:)

Bra jobbat!



//Camilla

2008-09-17 @ 09:19:46
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0