Fredag. 24/4 -09

GRATTIS IDUN! 5 år idag. Helt otroligt vad tiden går fort.
Igår kväll mådde jag mycket bättre. Hade legat nästan hela dagen. Och druckit en massa vatten. Men i natt kunde jag inte somna för jag hade sån fruktansvärd hosta. Det gick inte mer än 10 sekunder mellan "hostarna" Så idag har jag grym träningsvärk i host musklerna. Vaknade med sprängande huvudvärk också och feber. Men nu är det iaf på den nivån att jag mår hyfsat bra med tabletter i systemet.

Maten har av förklarliga själ inte varit den bästa den här veckan. Jag har knappt ätit någonting och när jag gjort det har jag verkligen inte tänkt på om det är GI eller inte.
Ska försöka börja på riktigt på måndag med GI viktkoll. Om jag mår bättre då. Det är rätt mycket att tänka på så här i början och då måste jag vara bra. Vill inte börja något som jag inte kan hålla sen.

Veckans vikt kommer på måndag. Men jag tror inte att det har hänt allt för mycket.
Ha det så underbart i solen idag. Önskar vi var friska så vi kunde vara ute i solen.


Kommentarer
Postat av: camilla

ja du gumman jag tror du smittat mig gemon datorn....datavirus ;) S

Har ont i halsen och är hes ....blää.

Krya på dig nui allafall

Kram

2009-04-24 @ 09:13:51
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Finessan

Nya tag när du orkar. Hepp hepp!

2009-04-24 @ 22:34:31
URL: http://finessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0