Lördag. 18/4 -09

Aj. Har huvudvärk idag. Inte så lite heller.



Sofie skulle ju på pyjamasparty igår och när vi kom dit för att lämna henne så bjöd de in oss att stanna. Det var bara gamla Giraffer där (förskolan barnen gick på hette Giraffen) så det var riktigt trevligt. Tog ett litet glas rödvin och idag känns det som jag varit och festat hela natten. Uj.

I går på losten så gick det väl som jag hade väntat mig. Kände mig som 5 år och fick inte fram ett ord. Men vi har en liten plan jag och Johan. Får gå på den.

I dag ska vi till mamma och greja lite på hennes vind. Det börjar dra i hop sig. Snart flyttar hon.

Vikt blir det på måndag.

 Glömde ju berätta det bästa. Igår träffade jag en annan mamma från förskolan. Hon gav mig en massa komplimanger och sa att jag hade gått ner en massa i vikt och frågade h ur jag gjorde och så. Och att hon blev så inspirerad av mig!
Så jäkla roligt. Jag blev jätteglad. Det är så roligt att träffa folk man inte sett på ett tag. Och få en liten påminnelse på att det faktiskt har hänt en hel del. För just nu så känns det bara som jag står still och inte har kommit någon vart.
Måste börja inse att jag faktiskt har gjort ett jättejobb redan och inte bara fokusera på det jag har kvar och att jag inte kommer någon vart just nu. Det är så mycket annat runtomkring mig nu, jag kan inte fokusera på flera saker samtidigt. Så jag får väl vara glad om jag inte går upp en massa istället.
Fan Stina du är rätt grym ändå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är inte lite grym, du är helgrym tjejen, du är bäst lär dej det

2009-04-18 @ 09:41:27
Postat av: Moster Ylva

Vad duktig du är tänk så mycket du kommit igång med. Det där med att börja studera är en jättebra grej.det är jätteroligt att lära sig, se på mig jag går fortf. på kurser.

2009-04-18 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0