Måndag. 6/4 -09

Igår var det verkligen ingen värme i luften. Det blåste jättekallt. Hoppas värmen kommer tillbaka. Läste någonstans att den skulle det. Hopps!

Annars var det en slödag igår. Fick inget vettigt gjort alls. Kändes som jag bara var arg och skällde hela tiden. Tur att Anja och Idun kom förbi så barnen kom ut en stund. Hade iofs ändå tänkt dra med dem ut en stund för det går ju inte att vara inne en hel dag. Då blir allt konstigt.

Idag fick jag sovmorgon. Märkte inte ens när Johan gick upp, jag som vaknar av allt. Men det var skönt iaf. Sov till halv nio. Det har jag inte gjort på länge.
Inte för att jag känner mig särskilt ut vilad ändå. Men, men. Huvudvärk har jag också. Och så ska vi tvätta.

Får se om vi kan hitta på något lite senare.

Dagens vikt 100,2

-09
 
Start vikt: 112,6

Vecka 32 -12,4
Total viktminskning - 24,8  kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0