Onsdag. 29/4 -09

Ja då var den stora dagen här då. Sofie fyller 7 år. Jag trodde faktiskt att hon skulle vara vaken i morse när vi skulle sjunga för henne men hon sov så gott så. Hon fick ett playstation 2 med singstar (av oss, farmor och farfar) bla (begagnat) och blev jätteglad. Sa att detta var den bästa födelsedagen. Och sen sa hon. Ha, det säger jag varje år. Hon är så jäkla rolig. Det trista var bara att han som vi köpte det av hade glömt och lägga i nån del så vi kan inte koppla in mickarna. Ska fixa det under dagen.

Annars så är jag mycket bättre. Typ helt bra, fast jag hostar och är jättetrött fortfarande. Jag vet inte om jag ska gå till lisa idag. Vi har så sjukt mycket att göra. Ska ju lämna in ansökningarna till skolan idag också. Ja vi får se. Det var ju så längesen jag var där nu.

Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja men grattis till tjejen ;) Ja så där säger mina killar oxå : den bästa födelsedagen och det säger de varje gång ;)

hoppas det löser sig med micarna där nu då,så ni får sjunga lite ikväll ;)

Ha en bra dag

Kram

2009-04-29 @ 09:34:42
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0