Onsdag. 8/4 -09

Var ju på lisa igår som jag skrev om. När jag kom hem var jag helt slut. Johan skulle köra mamma till hennes väns begravning. Som tur var så var barnen jätte goa mot varandra, har inte det bästa tålamodet när jag är så trött kan man säga. Men när Johan kom hem så gick jag och la mig en stund. Riktigt skönt. Och så vart jag som en ny människa igen.

Tror det kan vara lite svårt att förstå hur tröttande det här är för mig. Visst jag tycker verkligen att det är jätteroligt och det ger mig otroligt mycket. Men det är jobbigt. Och det är så skönt för det verkar som det är så för de flesta som går där. Vi har pratat en del om det. Men för någon som har ett jobb och jobbar minst 8 timmar om dagen så låter ju 3 timmar 3 dagar i veckan som ingenting Och det är det väl kanske inte heller. Men även om jag saknar tjejerna på måndagar och fredagar så är det nog bra att det inte är fler dagar. Nu känner jag att jag nog hade klarat av det. Men inte i början. Och många hade nog hoppa av redan innan det börjat om det var fler dagar. Men som sagt. Även om jag tror att jag klarat av det så är det alltid bäst att ta det lite lugnt i början.
Och detta är ju verkligen början för mig. Jag har inte gjort någonting på så många år mer än att försöka få folk att fatta. Och jag vet att jag har tjatat om detta förut men det är en sån otrolig befrielse att ha träffat så många goa fina tjejer som faktiskt förstår! Visst jag har många i min omgivning som vet hur jag mår men det är bara vad jag berättar. De har aldrig varit där själva.
Idag ska vi laga mat tillsammans. Mysigt. Det är ju egentligen påsklov så vi får aktivera oss bäst vi kan. Skönt att det inte går så långt i mellan.


Dagens vikt 99,7

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh! Stort grattis!! Nu är du ju på tvåsiffrigt!!!



Du har gått om mig, och nu blir jag taggad att fortsätta... när man ser att det funkar liksom...



Stor kram!

2009-04-08 @ 07:32:47
URL: http://lerica.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan! =)

Tack så mycket, det känns så bra. =D



Och jag säger grattis till dig med. Du är ju superduktig! =D

Vad är det för "metod" du kör?



Ha en bra dag!

Kram!

2009-04-08 @ 12:38:12
URL: http://www.giblogg.se
Postat av: Sanna

Ja, men alla sätt är ju bra förutom dom dåliga. Bara man själv mår bra så är det bara att tuta och köra... =)



Vad roligt att du kommer att följa mig. Ska försöka kika in hos dig också, men det är ju så många bloggar man följer så man vet ju inte vart man ska börja. Haha..



Hoppas att du har haft en bra dag!

Kramar!

2009-04-08 @ 19:55:42
URL: http://www.giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0