Söndag. 19/4 -09

Usch vad konstig jag kände mig igår. Det bultade i öronen och jag kände mig helt snurrig, yr och konstig. Så det blev inget hos mamma igår. Kände mig bättre på kvällen så vi tog en liten promenad och hyrde film och köpte godis. Hade mys med barnen.

I natt kom Hannah in till mig vid 3. Hon var kokvarm. Men hon hade legat med pyjamas och under både filt och täcke (nån grej hon har fått för sig) så jag trodde att det var därför. Men hon hade ont i huvudet också. I morse var det inte bättre. Stackarn. Tog tempen nyss och hon hade 39,4. Och är snorig. Hoppas det går över snart. Det var längesen hon hade feber.

Vikten går åt helvete. Men jag bryr mig inte så mycket om det just nu. Har så mycket annat att tänka på att jag skulle bli helt knäckt om jag fokuserade på att det går dåligt också. Ska ta tag i det igen så snart vi storhandlat.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Tänk långsiktigt vad gäller vikten, och så himla långt du kommit so far! En gång i tiden vägde jag nästan 20 kg mer än jag gör idag, och jag håller vikten hyfsat trots min osunda livsföring. Det sitter i huvet, tro mig. Tänk positivt och lär dig uppskatta dig själv för den underbara människa du är, så löser sig resten av sig själv! Kram.

2009-04-19 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0