Måndag 31/8 -09

 Ja då var denna helgen avklarad då.

I fredag så städade vi mest hela dagen. Det var inte alls mycket egentligen men jag var tvungen att göra allt i slow-motion med tanke på min arm.
Det börjar vända nu tror jag. Igår tyckte jag att det såg aningen bättre ut. Hoppas verkligen att det vänder nu för det här orkar jag inte med.

Tandvärk har jag haft till förbannelse också. Jag måste verkligen ta tag i detta nu för jag orkar inte ha det så här. Det blir bara värre och värre.
Att det ska vara så svårt att gå till tandläkaren. Jag får panik bara jag tänker på det. Börjar svettas och känner mig helt yr. Skräck!

I Lördags så fyllde min underbara moster 70 år. Helt galet! Man kan verkligen inte tro att hon är 70!

Mamma, moster och Håkan kom hit vid ett och så drack vi lite kaffe och pratade. Sen kom Sofie och Cosmo och det var så roligt att Ylva och Håkan och mamma fick träffa henne. Det var säker 13-15 år sedan de träffade henne.

Iaf sen kom Henrik, Anja, Idun och Signe och vi skålade och sjöng för Ylva.

Sen åkte vi till Bamboo och åt. För er som inte vet vad Bamboo är så kan jag tala om att det är en mongolisk restaurang som har buffé Man går och plockar till sig vad man vill ha och så steker de upp det medan man väntar och så får man äta så mycket man vill! Soppa, salladsbuffe och glass med frukt ingår också.
Men jag ska säga att jag tycker att jag var riktigt duktig. Jag hade lätt kunnat smälla i mig både en och två portioner till men jag kände att det räckte så jag tog inget mer. Bra va!

Iaf så tror jag att Ylva hade en trevlig födelsedag. Jag tyckte det var jättemysigt alltihop iaf =)


 
♥ Vackraste 70-åringen! ♥


Henrik.


Anja och Signe.


Bamboo.


Henrik och Idun på Bamboo (Lånad bild av Anja.)

I övrigt har helgen varvats av ont i bölden och tandvärk. Jag är så trött på detta nu.
Men det vänder väl.
Hoppas jag.

Dagens vikt 99,8 (Ooops!)


Kommentarer
Postat av: Moster Ylva

Tack för det fina du har skrivit tyckte min dag hos Er blev JÄTTELYCKAD! jag har sparat bilden o lagt hos mina bilder bra gjort va? Kramar Ylva

2009-08-31 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0