Tisdag. 25/8 -09

Aj, aj, aj, aaaaaj!
Jag har en varböld under armen. Har haft den där sen förra fredagen. Och dum som jag är så tror jag att den ska ge sig av sig själv. Men nu måste jag inse att den inte gör det. Måste på till vårdcentralen för att få antibiotika. Den blir bara värre och värre. Igår morse trodde jag att det var på väg och ge sig men i går kväll så gjorde det jätteont. Kunde inte somna för jag hittade ingen ställning jag kunde ligga utan att det stack och högg. Så det är bara att inse att ett besök till doktorn är nödvändigt.

Annars har vi väl inte gjort så mycket. Är ju lite handikappad för tillfället så det blir inte gjort mycket här hemma och Johan var iväg igår igen och hjälpte till med Christers båt.

Aja det löser sig alltid.

Dagens vikt. 99,2

 Grattis till alla Louise också! Bla, Jag, Hannah, Sofie, moster och mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh aj, det lät inte roligt. Hoppas du får hjälp snabbt.

2009-08-25 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0