Måndag. 17/8 -09

Vad mysigt vi hade det i lördags. Barnen sov hos kusinerna och vi åkte in till stan och tittade på Stefan Andersson och slaget mellan Ostindiefararen och danskarna. Det var riktigt mäktigt att se. Kanonerna smällde rejält och tillslut fick danskarna segla iväg och byta till svensk flagg. Segern var vår!

Efter det så åkte vi hem till Christian och Bettan. Och jag säger det igen. Vilka underbara människor de är. Varje gång man är med dom så får man en rejäl boost i självförtroendet.
Underbart. Men jag måste lära mig att ta beröm utan att rodna som en tonåring framför sin första kärlek.

Innan.



Stefan Andersson.


Fin hon är, Götheborg!


Christian.

Som sagt. Christian och Bettan är de mest underbara människor jag har träffat. De ger både mig och Johan så otroligt mycket. och jag är så glad att vi träffat dom!

Älskar er!!

Dagens vikt 98,5 =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

wow du håller vikten under, KANON tjejen

2009-08-17 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0