Måndag. 7/12

 Oj. oj, oj nu var det verkligen längesen jag skrev.

Julen börjar närma sig med stormsteg och det har redan varit andra advent.

Förra helgen var vi hos mamma.


På väg!



De hade tomteparad med drillflickor och pompa och ståt och julmarknad med en massa fina saker.



 


Barnen fick ballonger



Men Signe var nog den som gillade sin mest.




Lotterier hade de överallt!


På bilden: Hannah, Sofie, Idun mamma och moster Ylva (i sin fina nya kappa)

Sen drack vi kaffe och åt pepparkakor och firade advent hemma hos mamma.







Det gick jättebra att stå i cafét på gympan. Och det har
 jag gjort en gång till men på en större tävling. Hannah tävlade inte  det var för äldre barn. Ungdoms cupen är en rikstäckande tävling och det var roligt för Hannah att se alla duktiga gymnaster. Dagen efter det så skulle jag stå i inträdet. Det var ju en hit!  Jag som är så duktig på huvudräkning. Ha ha. Och helt ensam var jag också så jag kunde inte gå ifrån en sekund. 4 timmar satt jag där.
Hannah var lappflicka dvs hon sprang mellan domarna och speakern med tävlings resultat.
Hon var så duktig. Det blev långa dagar.

Här hemma börjar julen smyga sig på. Har pyntat lite lagom och om jag får säga det själv så är det jättefint!





Med vikten går det rätt okej. Jag lyckas liksom inte lägga in den där växeln som gör att jag faktiskt går ner i vikt, eller jo pyttelite. Men jag kommer inte in i vikttänket ordentligt. Det känns som det inte är så himla långt kvar nu och ändå kommer jag inte igång.

Dagens vikt. 98,8


Kommentarer
Postat av: Anja

Finaste adventsljusstaken! Var har du köpt den?!

2009-12-07 @ 08:52:26
URL: http://anya.lustgas.nu/wordpress/
Postat av: Åsa (Valerina)

Jag gillade bilden på ert fönster,,,rent och avskalat,,,stilrent :)



Vad kul att det gick bra att stå i caféet och i entrén,,,huvudräkning är inte min starka sida :D

2009-12-07 @ 14:46:57
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Maria

Åå vad fint och juligt du har det här =) Och vad duktig du är med vikten. Jag har ökat sååå mycket... uscha...hemskt. Hur gör du ? Har du nått knep ? Kram kram

2009-12-08 @ 17:59:57
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0