Fredag. 20/2 -09

Shit va svårt det var att komma upp idag. Var kallt och jag ville inget hellre än att ligga kvar under mitt varma täcke. Men jag lyckades iaf komma upp. Satte på kaffet i sömnen och det tog ett bra tag innan jag vaknade till. Men nu känns det bättre. Hatar när det blir så. Jag brukar ha relativt lätt för att komma upp. Eller alltså det är ju alltid jobbigt att gå upp tidigt men inga problem liksom. Jobbigt var det iaf.

I går var vi och handlade. Gött att få hem lite mat och sånt. Hatar när skåpen är tomma. Mår alltid bättre av att ha mat hemma och allt blir dessutom så mycket lättare då.

Snöat har det gjort också. Jag vill i ärlighetens namn inte ha nån snö. Det tåget har gått kan man väl säga. Nu vill jag ha vår. Men alltid är det samma visa varje år. Så fort första vårkänslan smyger så på så nog fan blir det snorkallt och börjar snöa. Ibland tror jag att universum spelar oss ett spratt.

I går var barnen och åkte skridskor. De var helt lyckliga när de kom hem svettiga-under-hjälm-och-mössa-frisyrer. Måste komma iväg och åka med dom. Hade vart så roligt! 

Näe nu ska jag väcka barnen. 

Dagens vikt (tror jag, kan inte riktigt lita på vågen) 101

+/- 0
Start vikt: 112,6

Vecka 26  -11,6
Total viktminskning - 24 kg

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

å fy satan jag håller med dig, det är ju super svårt att klättra ur sängen den här årstiden, burrrrr!



Men du, vad duktig du är med vikten 24 kg... det är ju för bövelen en 4edels människa! :)

2009-02-20 @ 23:50:08
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0