Fredag. 27/2 -09

Åhh! Hade precis skrivit ett inlägg och så låste sig datorn. Grrrr!

Iaf. Idag blir det ett sent inlägg från mig. Har knappt suttit vid datorn idag.

I går var jag ju och lunchade med Bettan. Det var super mysigt Åt god mat i eriksbergshallen. Och sen så följde jag med henne till hennes jobb. Det var jättekul och spännande att se. Hon jobbar på ostindiefararen Götheborg. Var ombord och kikade också. Så de va kul!



Nu är Hannah på kalas. Discokalas. Jag lockade håret på henne och sminkade henne lite med turkos ögonskugga och lite glitter i ögonvrårna. Hon blev så söt!

Ja det var väl allt för mig.

Dagens vikt 100,6

- 0,4

Start vikt: 112,6

Vecka 26  -12
Total viktminskning - 24,4 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0