Fredag 6/2 -09

Ja då fyller man 30 då. Jag fick kaffe på sängen! Mina älsklingar kom och sjöng för mig och hade tända ljust och grejer. Till saken hör att Johan har så sjukt svårt att komma upp på morgonen. Så det var verkligen speciellt. Sofie vaknade först och jag hörde när hon kom in till oss och viskade till Johan "pappa vakna, det är mammas födelsedag idag" och då var han redan vaken. Sen somnade jag om. Så underbart. Och så fick jag de bästa presenterna! Av mamma, Hannah och Sofie fick jag ett puder. Precis vad jag behöver. Och perfekt färg var det också. Och av Johan och barnen fick jag Lips! Åh vad glad jag blev. Som jag har önskat mig det. Det är alltså singstar fast till xbox 360. Så nu har jag sjungit hela morgonen.
Denna dagen kunde inte ha börjat bättre! Sen ska vi till pappa. Och sen är riktiga kalaset i morgon. Vi har sjukt mycket att göra idag. Ska städa och handla och göra tårtor och sånt. Men det brukar alltid bli bra i slutendan. Fast det blir stressigt.

Dagens vikt 101,7
+0,4

Start vikt: 112,6

Vecka 25  -10,9
Total viktminskning - 23,3kg 

Kommentarer
Postat av: Monika

GRATTIS!

Hej! Det var ett tag sen jag läste här och så ramlade jag in på din födelsedag! Hoppas att du får en riktigt härlig dag!

Läste lite bakåt i tiden om att ni funderar på att skaffa piano. Om du vill ha ett i födelsedagspresent så säg till! Vi har ett mindre piano som vi inte har plats för, så det är bara att samla ihop några starka killar (eller tjejer), fixa ett släp eller lastbil och komma och hämta. Fundera och hör av dig om du är intresserad.

Ska bli kul med en återträff med detektiverna. Här hemma har det funkat riktigt bra ett tag nu och det är så skönt.

Stor kram på födelsedagen!

Monika

2009-02-06 @ 11:24:53
URL: http://www.monika.tk
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen!

Jag hoppas att jag hinner titta förbi en snabbis imorgon!

KRAM

2009-02-06 @ 12:01:19
URL: http://gluten.blogg.se/
Postat av: camilla

Sjunger "Ja må hon leva,ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år"

GRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN!!!!! 30 år herre gud det var ju evigheter sen man fyllde det ;)

Ha nu en kanon bra dag idag!

Många grattis kramar till dig

2009-02-06 @ 14:24:04
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Åsa (Valerina)

Grattis på födelsedagen :)

Kram Åsa.

2009-02-06 @ 21:11:28
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0