Lördag. 14/2 -09

    Happy valentine <3
 
Igår var jag på försäkringskassan. Jag älskar att gå dit. Knäppt va! Men min handläggare är så grym! Hon får mig att må bra. Och precis när jag skulle gå så kom hon på att hon hade fått en broschyr om något som kunde passa mig. Så hon sprang och hämtade den. Och det var klockrent! LISA heter det och inriktar sig till kvinnor som varit sjukskrivna länge och/eller gått på aktivitetsersättning eller sjukersättning. Och som vill ut i arbestlivet igen. Och det är ju jag! Deras "metod" är att stärka självkänslan och självförtroendet genom att göra aktiviteter tillsammans. Och alla som kommer gå där kommer ju vara i samma situation som jag. Och det allra bästa av allt är att jag inte fick en klump i magen av detta! Jag hoppades verkligen att jag skulle få börja där. Och när jag hade varit hemma en stund så  ringde min handläggare. Då hade hon pratat med LISA och jag var välkommen på ett informationsmöte på tisdag eller onsdag. Tog självklart onsdag för då kan jag måla också :)
Och är jag fortfarande intresserad då så kan jag säga till redan då att jag vill börja. 2:e mars startar det så det är ju inte långt kvar. Åh det känns så BRA!

Idag ska vi till Irene och hjälpa henne med en grej. Och sen ska vi på kalas hos bästaste svägerskan. Det ska bli trevligt!
Det är en bra dag idag!!!

Dagens vikt 101.

Kommentarer
Postat av: camilla

Men det låter ju kanon bra ju :) Vad gör de för något där då?

Glad för din skull blir jag,du ska se att det lösre sig.

Ha en trevlig alla hjärtans dag.

Kram

2009-02-14 @ 13:48:44
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Maria

Men vad härligt !! Det låter ju toppen. Vad skönt att hitta nått som verkligen känns rätt. Hejja dig. Kram från Maria

2009-02-15 @ 09:11:01
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0