Lördag 7/2 -09

Igår var en underbar födelsedag. Vi åkte till pappa och Rosemarie och hade hur trevligt som helst. De hade en ny assistent som var jättegullig och alla var på toppen humör. Sen åkte vi hem till mamma en pyttesnabbis och ´fick ett svart ljus och en jättesnygg manschett att ha i hallen.

Inatt har jag inte sovit mycket. Vi grejade till sen inatt och precis när vi skulle lägga oss så vaknade Hannah. Hennes vagel är helt enorm. 2 stycken är det tom och hon kunde knappt öppna ögat Så det blev lite pill med det. Sen ville hon att jag skulle sitta med henne en stund. Så jag kom inte i säng förens kl 3 och så väckte Hannah mig nu halv 6 igen. Trött!
Måste klämma in lite vila här idag annars kommer jag inte fixa den här dagen.

Dagens vikt 101,3

 Nu har jag sovit i 2 timmar. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0