Måndag 02/2 -09

Oj,oj. Bara 4 dagar kvar till jag fyller 30. Helt galet va gammal jag börjar bli. Haha.
Igår fick jag städat lite iaf. Nu behöver vi bara tvätta så ser det riktigt skapligt ut här hemma :)
Ska ju ha kalas den 7:e och då vill man ju visa upp den bästaste sidan av lägenheten.
I dag ska vi besiktiga bilen. Skulle igentligen behövts göras för längesedan så nu har vi körförbud på den. Men man får ju köra till besiktningen iaf. Får se hur det går. Tror det är en del som behöver fixas. Men vi får ju uppskov iaf kan man ju säga.
Känner mig helt svullen idag. Och det syns minsan på vågen. Fast jag drack en massa vatten igår. Ska försöka dricka mycke idag med så får vi se hur det går.

Det går inget bra med maten. Äter bara en massa bröd känns det som. Nu får det vara slut med det.

Dagens vikt 102,8 !!!!!!

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

Går inte så bra för mig heller, när det gäller bantningen.. men nu ska vi kämpa på, kom igen!

2009-02-02 @ 11:18:29
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0