Måndag. 23/2 -09

Ja då var det måndag igen då. Jäklar va dagarna går.

Igår gav vi ju oss ut tidigt för att åka pulka och leka i snön. Och det var jätte mysigt.  Vi åkte lite i backarna. Byggde en snögubbe som blev jättefin och gjorde en snöborg. Sen kom J och G och L och sällskapade. Fast då hade vi redan varit ute så länge så barnen började lessna. Så vi fick hem till oss och fikade i stället. Mys!
Sen när alla hade gått så gick jag och la mig. Var helt slut :)

Fasen vad jag nyser. Hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu igen. Orka!

Helgen har annars gått hyfsat bra i matväg. I går blev det våfflor till frukost och sen fika då med vitt bröd och en halv bulle. Maten var helt okej. quornfile med ris och sås och kokta morötter, brysselkål och ärtor. Och sen på kvällen blev det 2 våfflor igen av smeten som blivit över. Så det var väl inte så bra.

Men för att ha varit en helg så är jag supernöjd.

Jag ska hälsa på på Bettans jobb någon dag denna veckan också. Det ska bli super kul. Hon jobbar så mycket när när Christian inte är hemma så vi har inte träffats någonting. Saknar henne!

Jag ska ju kanske börja sjunga i en kör också. Hittade en tråd på nätet där en massa tjejer letade kör i Göteborg För att göra en lång historia kort så slutade det med att de startade en egen kör. De sjunger ganska blandat med låtar vilket passa mig perfekt. Ska se om jag kan få  lite mera information bara. Lite läskigt känns det allt. Jag har ju aldrig sjungit i kör eller något liknande tidigare. Men kul!

Dagens vikt 101,6


Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå ( C )

kikade in idag.. måste nog läsa ikapp lite här, va ett tag sedan ler



pepp-kram

2009-02-23 @ 10:57:08
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0