Söndag. 8/2 -09

Ja igår hade vi ju kalas för mig. Och det var såå lyckat. Först var det kalas. Då kom mamma, Ylva och Håkan. Johans farmor, Henrik, Anja, Idun och Signe. Min Christina (faster) och Hans. Vi bjöd på pastasallad med olika tillbehör och vitlöksbröd. Mycket uppskattat av alla och väldigt enkelt att fixa. Senare kom Birgitta och Bengt .Det var jätte trevligt och vi satt och pratade och hade det mysigt. Sen när klockan blev lite mera och de flesta hade gått så kom Jennie och Garbriel och Niclas och strax därefter Bettan och Christian. Sist kom Miriam och Martin (som vanligt) Vi sjöng lips så det skångra i väggarna och jag hade det jätteroligt. Jag fick komplimanger av alla om en massa grejer. Min vikt, mitt hår, min klänning, lägenheten, min tavla, att jag sjöng bra, att jag var fin. Och jag tog det åt mig för en gångs skull. Kändes som jag vuxit 2-3 cm i morse när jag vaknade.
Ja det var den bästa födelsedagen jag någonsin haft, både på den riktiga födelsedagen och sen på festen.

Tack alla underbara människor som finns i mitt liv!

Dagens vikt 101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0