Söndag. 15/2 -09

Igår var en bra dag. Först åkte vi till Johans farmor. Fick kaffe och fika. Och så hjälpte Johan henne med en grej på datorn. Efter det så åkte vi till ikea. Var på jakt efter en vas till Anja. Hittade en jättefin och att det dessutom inte kostade så mycket var ett bra plus. Sen så åkte vi då till Anjas kalas och bjöds på jättegod pasta sallade med tonfisk, ägg, oliver ja en massa goda saker. Och sen blev det kaffe i "salongen" Och chokladtårtan "Death by chokolate" och den är verkligen helt sjukt god och chokladig.  Och sen på kvällen var det lördagsmys med barnen. Blev ugnspizza buffalo wings och vitlöksbröd. Och sen godis men jag smakade bara 2 små bitar.
Så matdagen igår var inte den bästa kan man säga.
Men det var en väldigt bra dag :)

På det dära LISA som jag pratade om så gör man olika aktiviteter. Typ hantverk av olika slag, studiebesök, gruppsamtal, IT-kunskap, motion av lättare slag. Ja lite olika sådana saker.
Jag ser verkligen fram emot detta och känner för första gången på länge att det faktiskt går framåt och händer något rent fysiskt. Psykiskt har jag ju känt mig bättre ett tag men det har liksom inte hänt något för det.
Så jag är jätteglad.

Dagens vikt 101,4 :(

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul för dig :) Hoppas nu att allt blir bra och att du kommer att trivas där.

Kram

2009-02-15 @ 14:33:03
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0