Tisdag. 10/2 -09

Var på ikea igår. Köpte nattduksbord och gardinstänger och gardiner till barnens rum. Det som vi verkligen behövde var slut. Nämligen ett golvskydd att ha under datastolen.
Typiskt.
Köpte lite värmeljus också. Så nu är alla pengarna slut. Typ.
Får hoppas de får in det där skyddet snart. Vill inte förstöra parketten.
Tvättade igår och det ska vi göra idag med, Det är inte klokt vad mycket tvätt vi har. Och svårt att få tvättid här. Men denna veckan verkar det vara lite bättre. Kanske många som är bortresta? Ja, man får passa på iaf.

Dagens vikt 101,4

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

oj, vilken dag du haft.. IKEA är alltid kul att gå till, men tyvärr verkar det som om nån äter upp ens pengar där.. fniss

Man får alltid med sig saker hem, även om man inte tänkt handla nått! KRAM

2009-02-11 @ 08:43:02
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Nettan

Men va fint du har gjort din blogg! IKEA tycker jag alltid har slut på just det man letar efter, lustigt nog.

2009-02-11 @ 09:11:05
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Jo förresten, jag la in den här bloggen som länk på min blogg också, har ju din andra där men märker att du skriver mer här så jag hoppas det är ok? Annars får du tjoa till så tar jag bort länken, no problems.

Kramis

2009-02-11 @ 09:13:20
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0