Tisdag. 24/2 -09

Igår var jag på Lindex. Hade ju fått presentkort av både Bettan och Birgitta i födelsedagspresent. Letade efter en jacka men de hade inga snygga så det blev en baddräkt, två toppar, örhängen till Hannah och Sofie, ett par tights till Hannah och en mascara och då fick jag endå över pengar :)

Igår fick jag äntligen tummen ur och skickade in ansökan om bostadstillägg också. Kanske kan få de pengarna lagom till sommaren med tanke på försäkringskassans handläggnings tider. Har skickat efter blanketter om bostadsbidrag också.

Idag är blir det teater i skolan också. Det ska bli roligt.
Jag ska vara där klockan tre och hjälpa till med fikat. Lena (klassföreståndaren) dök på mig i går när jag hämtade Hannah och såg smått desperat ut när hon frågade om jag kunde hjälpa till. Jag svarade ja hur lätt som helst. Kanske låter konstigt att jag skriver om detta men saken är att hade det vart för ett tag sen så hade jag hittat på nån lam ursäkt för att slippa. Så att jag inte gjorde det betyder mycket.

Tänkte bjussa på lite bilder från min födelsedag. Har fortfarande inte kopplat in skrivare men Miriam skickade över lite bilder. Tackar!


Jag och bästaste Miriam.


Gabriel, Niclas och Emma sjunger LIPS.


Vackraste, gladaste, underbaraste Bettan.

Dagens vikt 100,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0