Torsdag. 12/2 -09

Det blev ingen snö. Skönt, fast ändå tråkigt. Vill att barnen ska få åka pulka en gång denna vintern. Och för varje dag som går så kommer vi närmare våren och då vill jag verkligen inte ha snö. Näe lika bra att få det överstökat nu.
Igår tvättade vi igen. Skönt. Men vi är inte klara för det. Uj, uj. Det är inte klokt vad mycket tvätt vi har.
Men nu börjar man se slutet på det iaf. Men då kommer vi till nästa problem. Nu när vi har så mycket rena kläder och handdukar och sånt så får vi inte plats. Skit. Skulle verkligen behöva större garderober jag och Johan. Varsin riktig garderob. Det är vad som behövs.

Idag ska jag försöka få städat litegran här.  Trevligt.

Dagens vikt 101,4

Kommentarer
Postat av: camilla

Usch ja denna tvätt! jag har plockat med vårna ida oxå och nu kan man snat se botten på korgen.....jippi ;)

Ha det gött

Kram

2009-02-13 @ 00:40:00
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0