Fredag. 23/1 -09

I går var också en jobbig dag. Både känslomässigt och fysiskt. Men det blev lite bättre på kvällen så vi kunde greja lite här. Barnens rum börjar bli färdigt nu. Hittade en vit billy, på vinden som vi tagit ner. Men vi har fortfarande så lite förvaringsmöjligheter. Det är det värsta.

Det går inget bra med vikten. Jag kommer inte igång. Jag äter inget onyttigt eller så men jag äter häller inte som jag ska. På regelbundna tider och så. Skulle verkligen behöva komma in i det igen. Som det är nu så går min vikt upp och ner mest hela tiden.

Idag är båda barnen hemma från skolan. Sofie är ju ledig och Hannah är lite sämre igen. Nu har hon sin 2:a vagel på ett par dar. Stackarn. Tror att hon har vitaminbrist så nu får hon vitaminer. Se om det blir lite bättre då. Okej, hennes förkylning har satt sig på ögonen mest men det känns endå inte rimligt att få 1 böld och 2 vaglar innom loppet av 2 veckor.

Dagens vikt  101,7

+ 0,5

Start vikt: 112,6

Vecka 23  -10,9
Total viktminskning -23,3 kg 

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

Kom igen, detta med vikten vinner du över!! Du klarar det pepp-kram



Kämpa på!

2009-01-23 @ 09:16:48
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja försök att hitta tillbaka till det du hade innan,du klara det! Tror pådig.

Skönt att det ändå känns lite bättre idag då.

Kram

2009-01-23 @ 09:58:33
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0