Fredag.

Jag har kommit av mig lite i bloggandet känner jag. Men det är väl så när rutiner ite är som de ska. Men jag ska bli bättre. Lovar.
Igår hände inte särskilt mycket. Vi grejade lite här hemma satte upp lampor och sånt. Men annars var det lugnt. Barnens första skoldag gick bra och de tyckte det var roligt att träffa alla kompisar. Och så snöade det ju! Så de hade åkt röv.. ehm.. sjärtlapp hela eftermiddagen. De va rosiga och kinderna och lagom svett-möss-rufsiga i håret. Och alla kläder i torkskåpet. Precis som det ska va!

Maten igår var katastrof.

Frukost: bröd.
Mellis: bröd
Lunch: bröd.
Mellis: bröd
Middag: köttfärssås med. ja, bröd
Kvällsmat:-

Riktigt så illa var det kanske inte. Men bröd blev det i massor iaf.

Dagens vikt: 102,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0