Lördag. 31/1 -09

Igår var en seg dag. Inte för att jag var bakis men man kände endå  att man varit ute. Var lixom trött hela dagen. Vaknade aldrig till riktigt. Sen på kvällen så skulle Hannah på disco i skolan. Stora tjejen kom hem helt stressad och skulle duscha och välja kläder och sminka sig. Haha. Jag kunde inte riktigt låta bli att skratta lite i smyg åt henne :) Så himla söt.
Och hon var jätte söt! Jag fixade håret på henne och sminkade henne lite med rosa ögonskugga och glitter. Hon blev jättefin!
Sofie var inte så lite avundsjuk på att Hannah skulle på disco men vi mutade henne lite med en glass så blev hon glad igen.
Så vi hade det riktigt mysigt medas Hannah var borta.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Hade velat åka och bada men vi ska nog på kalas. Vet inte vilken tid bara. Ska ta reda på det nu tänkte jag.
Ha en bra lördag allihop!

Och Ylva. Jag måste bara säga att det var så roligt att se dig. Det verkligen lyste om dig. Du såg ut att må så BRA. Nog inte så dumt med Chi Gong.
Kram!

Dagens vikt 101,3

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Skickat iväg ett mail till dig.

Ser att det går neråt påvåge igen :)

Kanon kul!

Kram

2009-01-31 @ 15:54:20
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Anonym

2009-01-31 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0