Söndag. 25/1 -09

Vaknade med sprängande huvudvärk. Hoppas verkligen att den ger med sig.  Förkylningen börjar gå över. Men jag är fortfarande jättetät i näsan och hostar då och då. Jobbigt.
Igår gjorde vi inte så mycke. Var här hemma och grejade. FIck in en masa kläder som legat och inte hittat hem än. Det är SVÅRT att flytta från 9 (!) garderober till 3.  Man får pyssla en hel del för att få det att gå in. Vi har en liten garderob i vårt rum också förståss men den räcker knappt till 1 person, och så kläldkammaren då såklrt. Men där har vi ju allt annat.
Mwn aom aagt så börjar jag se en ljusning iaf. Skulle igentligen behöva 2 stora garderober till oss och en byrå till till barnen. Men nu har jag iaf hittat en lösning som kan funka så länge.

Idag ska vi till farmor Irene och fixa med hennes dator. Var på väg i går men då hade vi kollat fel på när Inet stängde. Ska köpa ett nytt grafikkort. Så vi får göra det idag i stället. Och sen ska vi till Christina (min faster) till hennes nya hus i Malevik. Ska bli spännande att se hur det ser ut där ute nu. Har inte vart där på år och dar.

 Dagens vikt 101,4

Jusst det. Hittade en annan före bild. Lägger upp den för att påminna mig själv om att jag faktiskt kommit en bit på vägen.


Vill ha långt hår igen.

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

Klart du har kommit en bit på väg!!! Hoppas nu att ni får en bra dag, kram

2009-01-25 @ 10:41:52
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: camilla

ja här ser man skillnad igen:) Jätte fin är du visserligen ändå på detta kortet tycker jag ;)

Ha en bra dag

Kram

2009-01-25 @ 12:32:50
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0