Tisdag. 27/1 -09

Igår  va vi nere hos Anja ,Idun och SIgne. Och vet ni va? Hon var vaken! Så underbar! Höll henne en lång stund tills hon blev lite kinkig (hungrig) och sen så somnade hon. Det är ju verkligen underbart med bebisar!

Sen gick vi ner till Christian och Betan, där Johan var. Han skulle lämna ett pan nycklar. Jo tjena. Det brukar ta ett tag det.

Så vi traskade dit. Och det var så jäkla trevligt! De hade köpt ett nytt köksbord och nya stolar. Skitfint vad det. Så nu har de ett helt nytt kök! Tänk vad lite färg, eller i detta fallet tapeter, kan göra så stor skillnad!
Dom är verkligen helt underbara, jag har sagt det förut men jag måste säga det igen. De är riktigta vänner. Och vi funkar så jäkla bra ihop. Och vi har lärt känna varandra så bra på så kort tid. Jag känner att jag kan prata med precis allt med Bettan och jag hoppas hon känner likadant!

Iaf så bjöd dom på pizza så vi stannade en rätt lång stund. Och så när vi var på gården och rökte så kom Niclas och Emma. Och dom följde med upp en stund. Så det var riktigt som den gamla goda tiden på Älvsborgsgatan!
Kändes knepigt att ha så långt hem (ja förhållandevis långt) Har ju vart van att bara gå några meter när man varit hos dom.

Dagens vikt 101,9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0