Torsdag. 15/1 -09

Ja igår var jag ju hos Signe och Henrik och Anja. Inte var hon vaken, men det gjorde ingenting. Jag fick hålla lilla underverket en lång stund. Och man vill ju bara titta och gosa hela tiden. Så underbar!


Det gjorde ni bra kära bror och bästaste svägerska!

Sen åkte vi hem till Bettan och hjälpte henne tapetsera i köket. Det blev superfint! Och JOhan gjorde ett jättebra jobb!
Vi var där hela eftermiddagen och kvällen. Barnen skötte sig jättebra. Satt och spelade lite och så. Fast det blev lite sent så mot slutet så hade Hannah somnat i soffan och Sofie vart jätteledsen. Men det var bara tröttheten som talade. Vi hade det iaf jättemysigt. Underbara mäniskor det finns!!!

Dagens vikt. 101,4

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har skaffat dig=)

Var det den 7 Februari? Isåfall är jag tyvärr upptagen, min kompis fyller år. Men jag tror att Niclas kan och jag kanske kan komma senare.

Vi kan väl höras om det snart!

2009-01-15 @ 19:30:42
URL: http://gluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0