Tisdag. 21/7 -09

Ja, som sagt så är inte vädret det bästa. Idag är det soligt och molnigt om vartannat men det blåser jättekallt. Så tråkigt. Förmiddagarna läser vi och barnen kollar film och spelar och sånt. Sen ger vi oss ut. Och då blir det fiske. Känns inte som man kan göra så mycket annat.

Jag har helt fastnat i Marigt Sandemos "Legenden om Ljusets rike" Jag har läst "sagan om Isfolket" och "Häxmästaren" också. Det är lättlästa och spännande.

Vi var vid någon liten damm häromdagen. Mest för att Johan skulle få träna lite olika kasttekniker. Ett jättefint område i Torslanda. Men rätt så snobbigt tror jag. Ny bygge alltihopa.

Nu ska jag läsa vidare.


Johan grejar.


Barnen letar grodor. Hittade Minisar och hade grod-race.


Obligatorisk jag bild.


Johan fiskar.


Vacker damm.


Dagens vikt. 100,6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0