Fredag. 19/6 -09. Midsommar.

Jäklar va typiskt. Vaknade. Tittade på klockan på mobilen. 10! Oj va länge vi sov idag. Gick upp och gick på toa, satte på kaffet. Tittar på klockan i köket, 5! Vadå 5? Hade glömt att jag inte ställt om min mobil sen jag haft ute batteriet. Men nu var jag ju redan uppe och hade satt på kaffe å allt då kan man ju inte lägga sig. Får se om jag hinner en stund sen.

Midsommar ja. Som vanligt ser det ut att bli en kall dag med risk för regn. Vad hände med saltkråkan midsommar? Eller saltkråkan sommaren överhuvud taget föresten? Med lagom varmt och sol i flera dagar. Nu för tiden så börjar ju sommaren i maj, med ett par riktigt varma dagar för att sedan hoppa över till höst i Juni och sedan komma tillbaka i slutet av Juli med gassande dagar och åska. Det känns inte sunt på något sätt. Som om moder natur är sjuk. Har feber med feberfrossa. Kallt och varmt om vartannat.

Idag ska vi iaf träffa Christer på förmiddagen och sen kanske gå till slottsskogen en liten stund. Och sen ska vi träffa Bror med familj. Så det blir inte riktigt som det brukar på midsommar. Men det blir nog bra det med.

Återkommer senare med vikten.

~GLAD MIDSOMMAR~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0