Fredag. 5/6 -09

Igår var barnen hemma. De hostar och fräser båda två. Och klassen skulle på utflykt och vara ute hela dagen så det var lika bra att de fick vara hemma.
I eftermiddag ska vi åka till mamma. Det ska bli jätteroligt att se hur hon har fått det. Och så ska vi åka till Ylva en sväng i morgon och sen på kvällen gå till stadsparken, tror jag den hette, där var det visst lite firande av nationaldagen med folk som spelar och så. Det kan bli trevligt.

I går på Lisa så planerade vi avslutningen. Den är nästa vecka. Nästa vecka! Hjälp. Kommer att sakna det så otroligt mycket.

Jag har fortfarande inte hört något från gbgs folkhögskola. Men inga nyheter är goda nyheter va? Hoppas vi får veta idag när posten kommer.
Om jag inte kommer in så har jag ju en back-up. Lotsen så det känns inte helt kört men jag vill ju hellre plugga med Johan. Och så får vi MER pengar om vi tar studielån båda två. Fattiga studenter my ass.

Nej nu ska jag göra frukost.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejsan svejsan!

Ja du det var ett tag sen jag skrev här inne,men tyvärr så har jag tappat gnistan lite:(

Men jag har varit in hit och läst i alla fall varje dag ;)

Idag börjar jag åter igen om med GI.

Hur går det annars för dig?

Kram

2009-06-08 @ 09:02:38
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0