Lördag. 27/6 -09

Shit vad tiden går fort. Nu är snart Juni slut. Sommaren är här och det känns som om ett ögonblick är den slut. Men lite ska vi väl hinna med på det ögonblicket.

Igår var vi och grillade på Jennie och Gabriels gård. Barnen lekte och vi hade det trevligt. Och i kväll ska vi ta ett kvällsdopp kombinerat med lite kvällsfiske med dem i Sisjön. Hoppas vår udde är ledig bara.

Framtiden känns ljus. Även om jag inte direkt vet vad som ska hända, vilket iofs är ganska påfrestande, så känns det bra. Vi går helt klart mot ljusare tider jag och min lilla familj. Allt har sin tid och när rätt sak dyker upp så gör den det.
Det är jag övertygad om.

Lite planer har vi för sommaren iaf. Vi ska åka till Danmark med Miriam och Martin. Det ska bli jätteroligt och så ska vi göra så mycket småutflykter som möjligt. Typ åka och fiska och bada. Nästa vecka åker vi upp till mamma.

Så det känns bra.

Nej nu måste jag äta frukost.

Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0