Måndag. 15/6 -09

Är i städartagen. Har grejat i flera dagar nu. Satt i hop garderober som vi fått "köpa" av vår granne mot att Johan sätter upp lite grejer hon henne. Och vikt in en massa tvätt. Idag har barnens rum fått sig en ordentlig genomgång. Fatta hur dammigt det kan bli under en sänglåda. Och i morgon tänkte jag att köket skulle gås igenom. Och så vanlig städning så klart så det blir fint. Men det börjar likna något nu. Vi börjar sakta men säkert komma i ordning. Få saker och ting på plats. Tänk att det ska ta sån tid. Många provisoriska lösningar som ska bli defenetiva. Men nu som sagt så börjar det likna något.

Vikten går fortfarande inget vidare. Jag har tappat motivationen. Varje kväll så tänker jag att i morgon ska vara bättre men inte bättrar jag mig.

Jag vill inte skylla på ekonomin men det är skitsvårt när vi får pengar på 4 olika dagar från den 18:e till den 26:e att ha någon koll på hur mycket man har att röra sig med och det går inte att åka och storhandla heller. Och då har jag så mycket svårare att sköta maten.

Nej nu ska jag fortsätta städa. Puh!

Ha det gött i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0