Torsdag. 4/6 -09

Blä. Nu är det inget roligt med vikten. Kan inte fatta att det ska vara så svårt att komma in i rutinerna igen. Det som gick så bra. Och så har det blivit alldeles för mycket kolhydrater i forma av ris, pasta och bröd. Det går ju inte då det vet jag ju.

Igår tvättade vi igen. Har tvättat i tre dagar i rad nu. I måndags när vi tvättat klart hittade vi en tid dagen efter så den bokade vi direkt. Vi har ju så sjukt mycket tvätt så det passade jättebra. I vanliga fall så får man vänta minst en vecka.
När jag kom ner i tisdags och skulle tvätta så står det en kille där och har lagt in i maskinerna. Jag blev jätte osäker och gick och kollade så jag inte satt fet. Men det var våran tvättid. Det var han som hade sett fel. Hans tjej hade bokat och det visade sig vara på onsdagen. Han tyckte det var jättepinsamt och bad om ursäkt en massa. Jag sa att han kunde tvätta klart det han hade lagt in så kunde jag ta över när det var klart. Han tackade. Sen när jag skulle ner igen och lägga in vår då när han var klar så hade han köpt bananer till oss och bjöd Hannah på kakor. Det visade sig dessutom att han skulle på affärsresa dagen efter så jag hade verkligen räddat honom. Och till råga på allt så fick vi hans tvättid som var igår då. Så det var ett bra "misstag"

Och så vikten då.

101,0 + 1,1

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade tös, det är ju småpotatis med vikten, egentligen, det rör sej om 2 kilo hit o dit, det viktigaste är ju att du inte går upp ännu mer, puss o kram

2009-06-04 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0