Onsdag. 11/3 -09

Jag gick inte på lisa igår. Hade sån fruktansvärd tandvärk och ont i magen. Fan, alltid ska det vara något. Men idag känns det mycket bättre. Både i magen och tanden.
Har ont i nacken också. Som sagt. Alltid något.

Så igår blev det inte mycket gjort. Låg nästan hela dagen. Iaf förmiddagen. Sen åkte vi och handlade lite på eftermiddagen.
Sen hade jag så ont i magen igen så jag fick lägga mig på sängen igen. Johan lagade värsta goda middagen så länge. Han är underbar!

Just det. Hannah har fått en vagel IGEN! Fattar inte detta. Varför hon får hela tiden. Tycker så synd om henne.

Dagens vikt 100,1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller på dig Stina, du fixar det här! Kram Bettan

2009-03-12 @ 00:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0