Onsdag. 18/3 -09

Oj vad det blåste igår. Annars var det jättefin väder och solen värmer litegrann nu. Helt underbart.
Gjorde en mjölkkanna och en skål i går på lisa.  Tänkte jobba bort lite prestations ångest så jag gjorde det bara utan att lägga så stor vikt vid hur det skulle bli. Och så slutade det med att de blev jättefina! I vanliga fall är det ju precis tvärt om. Så det var riktigt roligt.

Idag är det onsdag och diskussion står på schemat. Eller onsdagar är ju rätt så öppet vad vi ska pyssla med så just nu så diskuterar vi vad vi ska göra. Det känns lite som vi kommer fastna där. Alla är så svältfödda med att prata med andra som precis förstår och har varit med om liknande upplevelser med slussningar hit och dit och ingen som vill ta hand om dem. Admisnistra saker som gör att hela tillvaron slås i spillror. Vi har alla varit där.
Så vi kommer inte fram till så mycket varje gång. Skulle vilja sätta igång med något men jag antar att vi behöver älta lite. Så det tar lite tid.

I går var Birgitta här. Jättemysigt. VI satt och snackade men barnen vart lite otåliga. De ville ju att hon skulle leka med dem. Men det blir ju så när man inte träffas så ofta. Mycket att ta igen. Men det ska bli ändring på det nu när hon inte jobbar lika mycket.

Vikten är fortfarande helt knäpp. Vill knappt skriva ut den. Men en av de sakerna jag lovade mig själv när jag startade den här bloggen var att vara ärlig, mot mig själv och de  som läser så det är bara att vara det då..

Dagens vikt 101,8

Kommentarer
Postat av: camilla

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

Här skiner solen idag och jag ska snart ge mig ut på en promenad.

Kram

2009-03-18 @ 09:34:16
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0