Tisdag. 31/3 -09

   Tack för alla underbara kommentarer!  Ni är helt fantastiska allihop :)

Och som ni ser så har jag fått vårfint här på bloggen. Visst blev det fint! Men tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för det. Det är min underbara web designer wtfdc som gjort den åt mig.

Tack så jättemycket!

Idag känns det mycket bättre. Var helt knäckt igår. Gjorde räkningarna också och det var ingen vacker syn. Inte för att vi har så mycket räkningar utan mer för att vi har så lite pengar. Nu ska barnen ha vårskor och vårjackor också. Vet inte riktigt hur det ska gå.

I dag är det lisa. Och vet ni. Igår så kändes det jättekonstigt att inte ha nåt att gå till. Saknade alla goa tjejer.

Och imorgon ska jag inte gå heller. Jag ska planerat skolka och dessutom tala om det för de andra så det blir inget smyg här inte. Jag ska följa med Johan och fiska. Han har sett fram emot den här lax premiären länge nu och jag vill så gärna följa med. Hade jag haft ett jobb så hade jag försökt ta ledigt.

Fattar inte det här med vikten. Igår kände jag bara Fuck it och svullade kexchoklad och vaniljmunk. Och idag hade jag gått ner. Den smällen kommer väl i morgon istället då kanske. Men nu känns det inte som jag ska ge upp iaf. Eller det har det nog aldrig gjort på riktigt. Det är inget alternativ liksom. Men det är så jäkla trist när det blir såna uppgångar bara på ett par dagar. Trist.

Dagens vikt 100,4


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja här inne var det vårfint värre ;)

Ja du jag betalade en massa räkningar i går och vi hade hör nu alltså.....21000:- i räkningar :( Man kan ju bli depprimerad för mindre alltså.

Usch!

Ha en bra dag

Kram

2009-03-31 @ 18:42:15
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0