Torsdag. 19/3 -09

I går var det tungt att gå till Lisa. Jag var så jäkla trött. Men mäkta stolt att jag gick dit endå.  Idag känns det också lite segt. Mest för att det är data och det är inget kul. Sitter bara vid en dator och får göra som jag vill. Och då vet jag inte vad jag ska göra. Kan ju göra precis samma saker hemma. Får se om jag kan hitta på något att göra.

Solen skiner iaf så man blir lite glad i själen.

Jag måste gå och kolla synen. Har jämt ont i huvudet nu. I pannan liksom och märker att jag sitter och kisar på kvällarna när jag tittar på tv.

Nu har vi iaf fått pengar. Men vi kan inte åka och handla för bilen är det körförbud på. Måste fixa den och sedan besiktiga den igen.

Vi har så sjukt mycket räkningar denna månaden så jag vet inte hur det ska gå. Boendekortet på bilen och så har räkningen från förra lägenheten kommit. över 3500 får vi betala. Skit. Så jag vet som sagt inte hur det ska gå. Jag hatar detta att ekonomi alltid ska ställa till det.

Så idag, också, känns det rätt så jobbigt.

Dagens vikt 101,1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låna min bil imorgon! Lämnar nycklarna hemma. Behöver den dock lördag och söndag.



Kram BEttan

2009-03-20 @ 02:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0