Torsdag. 26/3 -09

Blev inget inlägg igår som ni såg. Jag orkade helt enkelt inte. Jag var helt slut i går morse och kände bara för att kryp in under en sten eller något och stanna där. Men jag tog mig i kragen och gick i väg till Lisa. Så jäkla bra. Skulle jag ha varit någon annanstans hade jag inte kommit utanför dörren. Så skönt att jag börjar känna trygghet där och i gruppen. Igår delade vi lite livsöden. Vi pratade om vad vi hade gjort tidigare och lite om varför vi är där vi är idag både fysiskt och psykiskt. Man fick naturligtvis säga så mycket eller lite man ville. Men jag är otroligt glad att jag masade mig iväg. Det hade jag inte velat missa. Nu känner man ännu mera samhörighet med gruppen och känner ännu mer att man inte är ensam. Men jag var verkligen helt slut när jag kom hem. Dels det här att jag fick kämpa emot att inte gå alls och sen att lyssna på dessa livsöden som i mångt och mycket var så lika mina egna.
Jäklar vad jag är glad att jag fått den här möjligheten att gå på detta.

Tog en promenad hem igår med. Och sen så gick jag och la mig och sov till klockan fem. Var som sagt helt slut. Sen var det dags att göra våfflor, så klart. Gott men säkerligen något av det värsta man kan äta när man ska gå ner i vikt. Våfflor med sylt och grädde. Inte bra.

Så vikten dårå.

100,8 :( Men jag tar mig snart ner igen :)  Har fått smak på tvåsiffrigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0