Lördag. 23/5 -09

OJ, oj, oj. Nu var det längesen jag skrev.
Mamma har varit här sedan i onsdags. Vi har städat hennes lägenhet. Mindre kul. Men nu är det iaf snart klart. Jag och barnen var där igår och fick gjort en hel del medans mamma var hos läkaren (fortfarande såg allt bra ut. puh)

Vi ska dit en snabbis idag också.  Men sen är det klart.

I torsdags grillade vi på gamla gården  med Christian , Bettan, V och Niclas. Det var jättemysigt och kändes som den gamla goda tiden. Många grannar blev glada att se oss och sånt är ju alltid kul. Att man är omtyckt :)

Igår var Johan iväg hela dagen för att fixa med bilen. Det gick både bra och dåligt. Nu vet han vad som behövs göras iaf.
Är trött på den bilen nu. Jag vill ha en okomplicerad bil som  funkar.

Nu ska jag ta lite kaffe till.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0